- -20%
LiFePO4 batterij 12V 54Ah Bluetooth
€ 430,44
-20%
€ 538,05
Inclusief belasting
Inclusief € 8,47 voor ecotaks
Onze referentie: RNS B12054 ULT
Fabriek reference: B12054 ULT
Fabriek reference: B12054 ULT
Lithium-ijzerfosfaat batterij 12V 54Ah met ingebouwd BMS-beveiligingssysteem. Batterij monitoring door een Bluetooth applicatie (iOS & Android). Zeer duurzaam, de levensduur is meer dan 2.000 laad/ontlaadcycli.
Deze batterij vervangt een GEL of AGM lood batterij zonder aanpassingen.
Deze batterij vervangt een GEL of AGM lood batterij zonder aanpassingen.
Datasheet
Specifieke referenties
LiFePO4-batterijen hebben werkelijk opmerkelijke kenmerken:
De 'Artic' versies van de batterijen bevatten twee verwarmingselementen die volledig automatisch door het BMS worden aangestuurd en die de laadstroom gebruiken om de temperatuur van de batterij constant boven het vriespunt te brengen. Zo wordt een maximaal laad- en ontlaadvermogen gegarandeerd, zelfs bij extreme temperaturen (-20°C).
- Ze zijn bestand tegen een veel groter aantal volledige lading/ontlading dan andere lood- of lithiumbatterijen: meer dan 2.000 cycli.
- Ze kunnen snel worden opgeladen, wat belangrijk is in zowel zonnetoepassingen als mobiele toepassingen (motorhome, AGV, ...).
- Ze hebben een uitstekend rendement van de geleverde/gerecupereerde energie in de orde van grootte van 95%. Er wordt heel weinig energie verspild.
- Ze kunnen zowel op elk moment als gedeeltelijk worden opgeladen (geen geheugeneffect).
- Ze kunnen volledig worden ontladen en blijven ontladen zonder prestatieverlies.
- Ze zijn twee tot vier keer lichter dan loodbatterijen.
- Ze hebben een zeer lange levensduur.
- Ze kunnen direct verzegelde loodzuuraccu's vervangen terwijl ze hun laders behouden.
- Ze bevatten geen giftige stoffen en zijn veilig (geen gevaar voor brand of explosie).
De 'Artic' versies van de batterijen bevatten twee verwarmingselementen die volledig automatisch door het BMS worden aangestuurd en die de laadstroom gebruiken om de temperatuur van de batterij constant boven het vriespunt te brengen. Zo wordt een maximaal laad- en ontlaadvermogen gegarandeerd, zelfs bij extreme temperaturen (-20°C).